בקרו גם בפורום הסיפורים
בקרו גם בפורום האגודה
חזרה לאתר האגודה
פורום פעילי האגודה :   הודעות בנושא ארגון פעילויות 
לקבלת עדכונים חודשיים בדואל על פעילויות האגודה, הצטרפו לרשימת הדיוור על-ידי משלוח מייל למזכירות האגודה.
RSS Headlines
קראו את כללי הפורום.
פורמט הדרושים החדש: פיילוט
נכתב ע''י: נעמי וינר (IP Logged)
תאריך: 00:22 06/07/2010

פעילים יקרים מאוד,

כאן למטה אתם יכולים לחזות במו עיניכם בפיילוט לפורמט הדרושים החדש שלנו, שעוצב, נוסח ונערך מחדש בעקבות המסקנות מפגישת הפעילים בעולמות.

אתם מוזמנים לשים לב לשני דברים:
1. למודעת הדרושים. כי באמת דרוש/ה מנהל/ת לפרויקט, וזו עבודה לא מאוד מסובכת, לטעמי. קראו, התרשמו, ואף התנדבו!
2. לפורמט. הערות, הארות, ושאר ירקות - כאן בפתיל, בבקשה!

והרי הוא לפניכם, במלוא הדרו:

הסבר כללי קצר: סיגל גפן מבקשת לתרום לאגודה את הספרייה הנרחבת של אביה המנוח. אנו מעוניינים לקיים מכירה של הספרים באירועי האגודה ולתרום את הספרים שיוותרו לספרייה או לספריות אחדות. עם הספרים אנו מעוניינים לחלק סימנייה המציינת את מקורם בספריית עמוס גפן.
הערכת זמן:
לקיטלוג הספריה ? כ-20 שעות, לא רצופות.
להפקת הסימנייה ? 3-4 שעות.
לניהול דוכן המכירה ? כ-5 שעות לפני הכנס וכ-3-4 שעות יומיות במהלך הכנס.
להעברות ספרים ותרומה לספרייה ? כ-5 שעות לאחר הכנס.
התפקיד כולל:
גיוס צוות לקטלוג הספרים, תיאום הגעה לספרייה ופיקוח על הצוות.
גיוס גרפיקאי לעיצוב הסימנייה והדפסתה בבית דפוס.
הכנת הספרים למכירה בכנס.
ניהול דוכן המכירה בזמן הכנס בתיאום עם אחראי כוח אדם של הכנס ומנהל הכספים.
מציאת ספרייה מתאימה (או ספריות מתאימות) לתרומת הספרים ותיאום התרומה בהתייעצות עם ועד האגודה.
כישורים/אמצעים נדרשים: סדר וארגון
מתלבטים אם אתם רוצים בתפקיד או מתאימים לו? חושבים לקחת את התפקיד אבל מרגישים חסרי נסיון? אל דאגה, ייעצו לכם לאורך כל הדרך! היועצת לתפקיד: לילי דאי



נושא נכתב על ידי נשלח
  פורמט הדרושים החדש: פיילוט נעמי וינר 00:22 06/07/2010
  הפורמט מצויין גל 05:19 07/07/2010


מצטערים, אין לך הרשאה לכתוב/להגיב בפורום זה.
This forum powered by Phorum.