פורום פעילי האגודה :
הודעות בנושא ארגון פעילויות
לקבלת עדכונים חודשיים בדואל על פעילויות האגודה, הצטרפו ל
רשימת הדיוור על-ידי משלוח
מייל ל
מזכירות האגודה.
רשימות, רשימות, רשימות...
נכתב ע''י:
נעם (IP Logged)
תאריך: 12:14 09/12/2009
מילת הזהרה אחת מראש, הרעיון שיובא להלן הוא לא סקסי בטירוף (למרות שלדעתי חשוב). אתם מוזמנים לדלג עליו אם אתם בקטע של רעיונות מגניבים.
יש כרגע פתילפלצת בפורום האגודה על הפרוטוקול של ישיבת הוועד האחרונה. בגלל נראה שניהול משימות והפצת מידע הם נושאים בעייתים באגודה - או שיש בעל תפקיד ספציפי שיודע לנהל את זה כמו שצריך או שנדפקנו.
אז מה הרעיון? אפשר לחשוב על מערכת לניהול משימות שתעזור לפתור חלק מהבעיות שאני רואה כרגע. למשל עד כמה פרוטוקול צריך להיות מפורט? הוא צריך להכיל רק את כותרות הנושאים שעלו בדיון. יש נושא שמעניין אותך? קליק אחד ונפתח לך סיכום מקוצר. לא מספיק? עוד קליק ועתה מגיע לסיכום מורחב (מי הצביע איך ולמה, למשל). קליק נוסף ויורד לך קובץ עם הקלטה של אותו חלק בישיבה כולל פרשנות של היו"ר - טוב לא באמת, אבל הבנתם את הרעיון. בנוסף מערכת שכזו תאפשר מעקב קל יותר אחרי התקדמות של משימה ספציפית במקום להתחיל ללכת אחורנית ולחפש אותה בפרוטוקולים של ישבות קודמות.
בעד ונגד
נגד: לא סקסי, כבר אמרתי? יציך משאבים שאולי יותר טוב לנצל אותם אחרת. בעד: טוב, אין מה לעשות, ניהול משימות באופן שוטף ולאורך זמן זה משהו שנראה שאנחנו מתקשים בו ונצטרך להתמודד איתו בצורה כזו או אחרת...