פורום הסיפורים :
מיועד לפרסום וביקורת של סיפורי מד"ב ופנטסיה; מנהל הפורום: זיו קיטרו (Sickbar)
לקבלת עדכונים חודשיים בדואל על פעילויות האגודה, הצטרפו ל
רשימת הדיוור על-ידי משלוח
מייל ל
מזכירות האגודה.
סיכמת את דעתי
נכתב ע''י:
יעל (IP Logged)
תאריך: 05:34 02/04/2002
הצעתי לסוף: אולי לגלות שמי שהפסיד באמת מת, או השתעבד למשהו, או צריך לשלם קנס או איזו הפתעה קצת יותר טובה מזה. משהו שיתן איזו תחושה של משחק שקורה בעוד כמה שנים, עם נורמות אמנם דומות למה שיש היום, אבל עם זאת גם קצת שונות.
בסך הכל זה לא רע. אכן חסר מתח, וזה די מבלבל תוך כדי.
לגבי האויבים הנעלמים: לדעתי זה לא רעיון טוב. אין שום סיבה שבמשחק וירטואלי האויבים יעלמו ולא ישארו כגופות. גם אם לא הורגים את השחקן, הרי שהגופה יכולה להשאר בתוך המציאות הוירטואלית.
דבר נוסף, נראה כאילו ניסית לבנות את הסיפור כך שיצור רושם של משימה צבאית שגיבורינו עומדים מולה. אמנם לפי ההסבר שלך, נראה שלא התכוונת שהפואנטה תבוא בתור הפתעה גדולה, אבל בכל זאת היה תורם לרושם הכללי אילו היו עוד קצת פרטים על אופי המשימה (כיבוש המקום, חיסול אישיות, השמדת כלי נשק...). ככה הם סתם רצים ובורחים. אילו היתה להם איזו נקודה X לחתור אליה (או אילו הקוראים ידעו על אותה נקודה), והיתה איזו דילמה האם לברוח או להמשיך לפי המפה למרות הסכנות האיומות, היה יותר מעניין, וגם בסוף ניתן היה לתגמל את השחקן שהגיע הכי רחוק או משהו כזה. יכולת אז לשתול רמזים יותר טובים לפואנטה, שניתן לפרש אותם בשתי דרכים. למשל, אלון מאוד רוצה להמשיך קדימה בגלל בצע כסף (הפרס במשחק, או האוצר שיש בכספת), אבל מפחד למות (הפסד פרס ראשי או פרס ניחומים על כך ששרד, או מוות אמיתי).