פורום האגודה :   מיועד לדיון בנושאים הקשורים לפעילות האגודה בלבד 
לקבלת עדכונים חודשיים בדואל על פעילויות האגודה, הצטרפו לרשימת הדיוור על-ידי משלוח מייל למזכירות האגודה.
RSS Headlines
1. ראשית, קראו את כללי הפורום.
2. לפני שתשאלו, קראו את רשימת השאלות הנפוצות שלנו.
''מה יוצא לי'', או - גם אתה צודק.
נכתב ע''י: Kipod (IP Logged)
תאריך: 14:36 02/10/2002

קודם כל - הדף בסוף חלומות באספמיה יצא נהדר. מעניין אם האינפורמציה ניתנת לדחיקה לגודל של דף ממוצע של ספר.

וה-"מה יוצא לי מזה" הוא הבעיה העיקרית שלנו. כל עוד האגודה לא תאמץ מאפיינים אלו או אחרים של מועדון צרכנים (ובין השאר, כולנו צרכנים), האגודה תהא מוגבלת לאלו שרוצים הנחות לאייקון. לפיכך הצעתי את שהצעתי. פרסם מוצר. אל תפרסם רעיון.
אם הצלחת לגרום למישהו היום להשאיר את כתובת הדוא"ל שלו עוד עשרה חודשים תוכל לגרום לו להגיע לאייקון.

ובנוגע לאלו שלא גולשים באינטרנט - למיטב ידיעתי גם היום לא פונים אליהם.



נושא נכתב על ידי נשלח
  מחשבות על פרסום האגודה ואייקון. Kipod 13:53 02/10/2002
  אני לא אתייחס לכל מה שאמרת, השועל בכרם 14:14 02/10/2002
  ''מה יוצא לי'', או - גם אתה צודק. Kipod 14:36 02/10/2002
  נגריל את הקדילאק של היו''ר בין הנרשמים יעל 07:55 03/10/2002
  הפרסום האפקטיבי ביותר הוא דרך מגע אישי גרומיט 13:14 03/10/2002
  בעיה קטנה שלמקו 23:53 02/10/2002
  בדיוק. Kipod 01:22 03/10/2002
  השאלה רק איך אתה גורם לאותו אמבר 06:57 03/10/2002
  בדיוק כפי שכתב שלמקו למטה, Kipod 07:30 03/10/2002
  לגבי שאלתך ''כמה טפסים מגיעים מהספרי של גל 01:02 03/10/2002
  לגבי רשימת תפוצה- זה חיוני וחשוב אמבר 06:29 03/10/2002
  פרסום_בספר=>כללי. פרסום_באתר=>פרטני. Kipod 06:32 03/10/2002
  אז כאן עלתה השאלה- כמה כללי? שלמקו 07:15 03/10/2002
  כמה שיותר כללי רז חושב 09:05 03/10/2002


שמך: 
כתובת הדוא''ל שלך: 
נושא: 
זהו פורום מנוהל. הודעתך תשאר נסתרת עד לאישור המנהל.
This forum powered by Phorum.