פורום האגודה :   מיועד לדיון בנושאים הקשורים לפעילות האגודה בלבד 
לקבלת עדכונים חודשיים בדואל על פעילויות האגודה, הצטרפו לרשימת הדיוור על-ידי משלוח מייל למזכירות האגודה.
RSS Headlines
1. ראשית, קראו את כללי הפורום.
2. לפני שתשאלו, קראו את רשימת השאלות הנפוצות שלנו.
מחשבות על פרסום האגודה ואייקון.
נכתב ע''י: Kipod (IP Logged)
תאריך: 13:53 02/10/2002

ראשית, הבהרות -
א. כן, אני יודע שחלק מהאמור מתבצע כבר היום.
ב. כן, אני יודע שחלק מהדברים לא פשוטים לישום.

חשבתי מעט על הפעילויות בהן האגודה נוקטת בימים כסדרם כדי לפרסם את עצמה. שלא במסגרת אייקון.
האמת היא, שאני לא מודע למה שנעשה. אני רואה בעיקר את הדף המתווסף בסוף כל ספר של אופוס. אני גם לא יודע כמה טפסי חברות מגיעים לעבודה כתוצאה מזה. האם יש מישהו כאן שיוכל לענות?

אבל כפי שאני רואה את זה, גם אותם טפסים עשויים לשמש כלי יותר אגרסיבי לגיוס אנשים.

מה הסיכוי שבן-אדם השומע על האגודה דרך אותם טפסים יסכים לשלוח כסף לכתובת האמורה? לא הרבה, נראה לי. מקסימום שנשיג הוא שהאדם יכנס לאתר, יקרא כמה כתבות, אולי יאהב ואולי לא - ואם לא יאהב, יצא.
איבדנו בנאדם. אסור לנו לתת להם לצאת.

מה שאני מציע זה שינוי פעוט באיסטרטגיה. במקום לפרסם כל השנה את האגודה, לפרסם את אייקון. אם נמשיך באותה דוגמה, אותו דף בסוף ספר אולי יכיל את טופס ההצטרפות לאגודה על 1/5 עמוד, אבל כל השאר יפרסם את אייקון בתור הדבר המדהים ביותר שנוצר אי פעם, וישדל את הקורא להכנס לאתר אייקון.

לאתר צריכות להיות שלוש פונקציות עיקריות -
*א.* תיאור אייקון הבא. בין אם בשלב ה-"יהיה, אבל עדיין לא הוחלט מה", שלב ה-"יהיה אייקון בנושא אילוף קרפחיות", או שלב ה-"יהיה אייקון וזאת התוכנייה שלו".
*ב.* תיאור אייקון הקודם. מי שכבר נכנס וקורא חייב להשתכנע שאייקון שהוא כרגע פספס היה הדבר הכי מגניב בעולם. ההקרנות הכי רעננות, המרצים הכי חתיכים, הסרטים הכי אדירים - וכן הלאה. איך? כמובן זה ידרוש שיפור החלק של "מה היה".

אז מה באמת היה?
- קטעי עיתונים, או לפחות החלקים הרלבנטיים מכתבות.
- תמונות מהקון.
- חוות דעת של מבקרים. לאסוף מהפורומים, מצידי, או מטפסי המשוב.

*ג.* רשימת תפוצה.
זה בעצם מה ש"ימנע" מאנשים מלצאת מהאתר. אם משכנעים אותם שהיה מגניב לאללה, ויהיה מגניב לאללה, וכל מה שהם צריכים לעשות כדי להיות חלק מזה זה לשים ארת כתובתם במשבצת קטנה - הרווחנו בן אדם. סבירות לא רעה שהוא גם ירשם לאגודה, מאוחר יותר.

שלושת החלקים חשובים במידה שווה, לכל אורך השנה. שכבר היום, אם מישהו נכנס לאייקון, נספר לו על אייקון הבא.
השינוי הנדרש באתרי אייקון הקיימים הוא מינימלי. כל מה שצריך הוא אתר מעטפת, שישב בכתובת הקבועה של אייקון.



נושא נכתב על ידי נשלח
  מחשבות על פרסום האגודה ואייקון. Kipod 13:53 02/10/2002
  אני לא אתייחס לכל מה שאמרת, השועל בכרם 14:14 02/10/2002
  ''מה יוצא לי'', או - גם אתה צודק. Kipod 14:36 02/10/2002
  נגריל את הקדילאק של היו''ר בין הנרשמים יעל 07:55 03/10/2002
  הפרסום האפקטיבי ביותר הוא דרך מגע אישי גרומיט 13:14 03/10/2002
  בעיה קטנה שלמקו 23:53 02/10/2002
  בדיוק. Kipod 01:22 03/10/2002
  השאלה רק איך אתה גורם לאותו אמבר 06:57 03/10/2002
  בדיוק כפי שכתב שלמקו למטה, Kipod 07:30 03/10/2002
  לגבי שאלתך ''כמה טפסים מגיעים מהספרי של גל 01:02 03/10/2002
  לגבי רשימת תפוצה- זה חיוני וחשוב אמבר 06:29 03/10/2002
  פרסום_בספר=>כללי. פרסום_באתר=>פרטני. Kipod 06:32 03/10/2002
  אז כאן עלתה השאלה- כמה כללי? שלמקו 07:15 03/10/2002
  כמה שיותר כללי רז חושב 09:05 03/10/2002


שמך: 
כתובת הדוא''ל שלך: 
נושא: 
זהו פורום מנוהל. הודעתך תשאר נסתרת עד לאישור המנהל.
This forum powered by Phorum.